Центрами обслуговування платників органів ДФС Полтавщини надано понад 119 тисяч адміністративних послуг

e-mail Друк PDF

Як повідомив в.о. заступника начальника Головного управління ДФС у Полтавській області Дмитро Коротюк, протягом 2016 року з питань отримання адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг, видачі електронних ключів, приймання звітності, тощо до Центрів обслуговування платників Полтавської області звернулось понад 1 510 тис. суб‘єктів господарювання. Так, працівниками Центрів обслуговування платників надано 119 408 адміністративних послуг. Найбільш запитуваною стала послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків (53 814 шт. або 45,1%).

На другому місці за популярністю опинилися реєстрація книг обліку розрахункових операцій та надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 12 362 шт.(10,4%) та 9 917 шт. (8,3%) відповідно. Щодо третьої сходинки, то її традиційно посіла послуга з реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку. Протягом січня – грудня 2016 року зареєстровано 6 618 таких книг обліку - (5,5%).

На сьогодні обслуговування платників податків Полтавщини здійснюється 27 Центрами обслуговування платників. Сервісні центри мають зручну для платників податків та громадян структуру. В одному місці зосереджені всі необхідні послуги: реєстрація, консультація, надання адміністративних послуг, проведення звірок, прийом звітності, видача довідок, робота приймальні громадян. Платники мають змогу ознайомлюватися із переліком послуг, порядком їх надання в зручний для них спосіб як на головному веб-порталі, так і на інформаційних стендах безпосередньо в Центрах обслуговування платників.

Головне управління ДФС у Полтавській області